Reklamácie
Vybavenie reklamácie prostredníctvom autorizovaného servisu:
Odporúčame využívať servisné strediská. Najmä pre ich rýchlosť, promptnosť pri spracovaní reklamácie. Servisní partneri sú osvedčenými subjektami, na ktoré sa spoliehame. Pri riešení reklamácie nevzniká tak oneskorenie v logistike medzi nami a servisom, kam tovar taktiež zasielame.
Riešenie reklamácie prostredníctvom autorizovaného servisu:
- Vyhľadajte v zozname výrobcov značku Vami reklamovaného produktu: - zoznam autorizovaných servisných stredísk
- Kontaktujte servisné stredisko telefonicky alebo emailom.
- V prípade akýchkoľvek nejaností nás neváhajte kontaktovať..
Vybavenie reklamácie prostredníctvom predajcu:
1. Pre zahájenie reklamačného konania je potrebné vyplniť reklamačný formulár
2. Vygenerované číslo reklamácie, ktoré obdržíte spolu s potvrdzovacím emailom, uvedťe na balenie zásielky.
3. Produkt obnovte na továrenské nastavenia, a zašlite s produktom aj kópiu dokladu o kúpe.Produkt zasielajte vždy v kompletnom stave.
4. Do 48h, počas víkendov a sviatkov najbližšie idúci pracovný deň obdržíte email so štítkom na prepravu a ďalším postupom ako dopraviť reklamáciu na naše reklamačné oddelenie. Bez inštrukcií,ktoré Vám poskytne obchod produkt nikde neodosielajte.
Poskytneme najlepší spôsob prepravy produktu na základe jeho vlastnosti a rozmerov.
Stav reklamácie
Overiť stav Vašej reklamácie môžete vo svojom účte zákaznika, pokiaľ ste registrovaný a prihlásený.
V prípade, že nemáte registráciu a objednávku ste realizoval ako neregistrovaný zákazník, kontaktujte nás. Radi Vám poskytneme informáciu o stave Vašej reklamácie.
Záručná doba začne plynúť odo dňa prevzatia tovaru, jej dĺžka je 24 mesiacov v prípade fyzických osôb - nepodnikateľov, v prípade podnikateľov s platným IČO sa riadime Obchodným zákonníkom, záručná doba je 12 mesiacov.
Nárok na bezplatnú záručnú opravu kupujúcemu zaniká:
- neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru,
- uplynutím záručnej doby tovaru,
- mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim,
- používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu,
- neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
- poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými normami alebo bezpečnostnými predpismi platnými v SR,
- poškodením tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými udalosťami,
- poškodením tovaru náhodnou skazou a náhodným zhoršením,
- neodborným zásahom, poškodením pri doprave, poškodením vodou, ohňom, statickou či atmosferickou elektrinou alebo iným zásahom vyššej moci,
- zásahom do tovaru k tomu neoprávnenej osoby.
Reklamácie:
servis@rightdeal.sk
tel: 02/33 04 69 14